donderdag 16 augustus 2012

Kadootjes voor mijn jarig nichtje

Voor mijn nichtje die 6 jaar werd heb ik wat kadootjes gemaakt. Allereerst twee hipsters en 2 hemdjes.
Omdat we in september kinderondergoed gaan naaien voor de Kledingbank vanuit Creapower wilde ik deze patronen en werkbeschrijving eerst uittesten. Het patroon komt Van Katoen. Mooie gelegenheid dus om voor mijn nichtje 2 setjes te naaien.
Naast het ondergoed heb ik ook nog een t-shirt geborduurd. Omdat het bestaande shirt niet in de borduur ring paste, heb ik een applicatie gemaakt die ik op het shirt heb gestreken en genaaid, bewust een stukje van de rand genaaid zodat de rand na het wassen gaat omkrullen.

Een ander leuke gebeurtenis is dat mijn Mendhika kussens getoond worden op de Amerikaanse Blog Stitch Punk van Urban Threads! Dat is wel even kicken!
http://www.urbanthreads.com/blog/?p=6383

2 opmerkingen:

  1. Schattige setjes.
    Wat een leuke cadootjes.
    En geweldig zeg om jezelf terug te vinden op het blog van UB.Daar kun je trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke setjes heb je gemaakt zeg. Zal best in de smaak vallen
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!